adulterous Bitch!

en fredagsförmiddag!
Skolan...Vi sitter tre personer i Glas-salen...med två laptopar..en jäkla massa versioner av ett manus...
Massor med papperspåsar och matkartonger...
Jag och två av mina väldigt goa gubbar från klassen sitter och försöker skriva manus. Vi äter lite mer snabb-skräp-mat
Jag knapprar på lite nötter...mmm yummie


Vi spelade upp hela manuset från början till slut med feeling för att dubbelkolla så att allt stämmer...
Nånstans i manuset står det att en av karaktärerna ska sparka på nåt...
Det gör mr J...
BANG...Stol och bord flög 30cm upp...
Hans fot ska på ett besök hos farbror doktor imorgon...
Aj aj
Dagen fortsatte med att vi gjorde armhävningar...jag gjorde ingen...kan inte längre...
mr A gjorde några...maskulint värre...Då fick man brotta ner honom...Slutade med att vi stod mittemot varandra och gjorde olika war-positions...Crouching Tiger...
Flying Pelikan...Hidden Beaver...

Det är alltid lika kul att bara sitta och jobba på nåt projekt med glada rara skojiga pojkar...
Jag fick chansen att prata girlstuff med pojkar...
Infiltrera in till the world of penis.

Mr A hade precis börjat dejta en flicka som han kände för länge sedan....
Han dejtar denna flicka precis efter att han hade jiggy-jaag en annan flicka i samma umgängeskrets...
Den andra flickan hade iförsig sagt att dem inte hade nån strings attach...
Men duktigt flicka som tror att hon kommer att verka lite cool bara för att hon låtsas att hon inte bryr sig ifall Han träffar nån annan...
So wrong...
Se hur det gick....
Men anyhow...
Mr A träffar nu den nya flickan...Dem har träffats ett par gånger...och ikväll var det filmtime på G....
Hos henne...

Jag fick passa på att fråga honom några frågor som alla flickor i samma läge bara måste få reda på...
1. Vad är ni nu till varandra?
Svar: Varför ska vi definera nåt överhuvudtaget?
2. Varför inte? ni har ju träffats ett tag nu...borde inte ni ha nån form av titel?
svar: Varför dååå? det har inte kommit upp på tal..
3. Men varför tar du inte upp det då?
svar: Men varför tar inte hon upp det?


GAAAHH!
Jag fortsätter fråga...
4. Men okay..vi kör lite rollspel...Jag är hon...du är du...
Okay...Mr. A vad är vi för nåt
svar: Vad vill du att vi ska vara?
5. MEEN GAAH... Okay...vad är det vi har mellan oss?
svar: What ever you want baby!!

Jag ger upp...
Mr J saa till mig bara för att va snäll att han förstod tjejer bättre än killar...
Vet inte om han verkligen tycker så men det spelar roll...
Jag förstår ingenting....
Rakt på sak...Mmm kanske det...
Känns som att allt och alla runt om oss tycker att dagens tjejer ska absolut inte vilja ha ett vanligt förhållande...
Alltså No strings attach...Men varför inte...alla är inte powersuits kvinnor som bara lever för sina jobb...
Jag är måttligt karriärsfixerad...men jag vill också titta på film en fredagkväll...
Jag får titta på film med en av mina ohh soo very cute pojk-vänner...

Desperate Housewife?
Hell Yeah...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0