Want the Fame...Play the Game

Aj som fan...Jag har ont i halsen....men det är SÅÅ VÄRT DET...
Men vi börjar slow...för det ska man...lite sakta sådär så att alla hänger med....
Jag tog tåget till Malmö...10 minuter innan jag skulle gå tittade jag på fel tidtabell...
Tåg till Helsingborg...byte till Gustav Adolfstorg....Nä vafan skånetrafiksjävlar...TILL MALMÖ...inte helsingborg...
Så jag struntade i att följa nån tidtabell och sprang ut till stationen...
På tåget satt en tant med den fluffigaste hunden jag någonsin sett...och så klev hon in på toaletten med hunden... ?? ska hon på toa eller ska hunden??



Min mor ringde mig...när jag kom fram till malmö...
"LILI, var e du? Du har inte ringt på tre dagar?"
 "Mamma! Jag bor i skåne"

Så vi snackade lite skit och sen sa hon jaja va inte ute för länge idag...och ät middag!
Puss puss hej hej....

Så väl framme i stan så gick jag mot torget...Gustavstorg...inte där han står egentligen...
Dubbelkollade så att inte det var vid den här BK som jag skulle va på...
Nä vi går vidare...."RING RIIIINGG" Ja vad trevlig semlan ringer!

 "Hej tjockis, vad har du för dig?"
 "tjena semlan, gängar du nu?"
"Nää inte just nu, vad gör du?"
"Jag står på Gustavstorg, inte där han står egentligen utan den andra"
"Vad ska du göra där?"
"Vänta på nån ;)"

Buh...

"ahh shit ahh, jag måste lägga på nu vi hörs hej hej"

Och så gick man igenom alla torgar och rätt in på GÖKboet...haha bra start...vi sticker till gökboet...
där är man koko eller så gökar man...
Ah gud vad jag snackar mycket...får sluta med det...Vem fan vill lyssna på vad jag har och säga...
nä ska knipa igen nästa gång...om det blir en nästa ;) det får vi see mjaauuu...
Fick café latte... Svenssondricka..Var inte så sugen på kakor just då... men nåt sött till kaffet fick jag ändå... ;) I brought sexy back...Yeah...

Hur länge satt man på gökboet?? Hmm en halvtimme förvandlades till 3timmar... Jordklotet snurrar... inte atmosfären...nej nej Fick skjuts hem...Yippidooo... checkade in the pimpgranen... Och så var det slut för idag tack för ikväll...Jag sprang uppför alla trappor glad som ett barn i en candyshop... och där på sista trappsteget så snubblar jag...attans vad ont det gjorde så ont att man inte ens kan svära ordentlig.

Strax därpå kommer klasskamraterna...mötte dem vid stora vägen...jag sprang mot dem och dem tog mig inte i sin famn...det var illa... så istället gav dem mig en stor Rusta-påse fylld med öl...
men hallå eller vad ska jag med allt det här till...dricka ska du göra! kvinnfolk!
Så vi sprang upp till mig flyttade bordet och allt annat på golvet...och sen fick jag, som är a girliegirl i klänning, krypa runt på golvet och fixa sladdar och pilla på allt teknikskrimskrams... v
arför ska alltid jag fixa datorn, fixa tvn, planet, bilen m.m.? Kan inte jag bara få fila naglarna som andra flickor i min ålder få göra...

Det visade sig att playstationets Laserläsare inte funkade så som jag ville så vi fick springa hem till johannes som bor i närheten och hämta hans brorsas playstation... träffade på hans kusin...viiikken kille...ahh...fast jag trodde han var längre...

mmm hans kusin såg ut som årets prettyboy...vikken kille...pluttignuttig...alltså gay gay gay.... Så vi fick playstationet och så sprang vi hem till mig...vi sprang...Pojkarna lärde mig att undvika "spiderman-tricket" Det är nåt man ska akta sig för om man är tjej, inget trevligt... Hör av er om ni vill veta vad det är...Här kan jag inte skriva om det... ni som är på vip-listan får läsa det på snuskbloggen.... Men vi kom hem till mig Bunkrade upp ett hörn med dricka...Öl Vin Likörer(?)Chips Pizza... Blev ingen halvmeterspizza....Mina amigos hade redan börjat pimpla vin och öl på vägen hit så ingen kunde köra...och jag kunde inte köra för att STELLAN! kuggade mig....

Så nu fick vi nöja oss med snabbpizza men oj det såg härligt ut...Allt jag stoppar i ugnen eller sätter på spisen blir alltid gott...playstationet kopplar jag in som vanligt...teknik Smeknik.. blahi blaha...Jobbigt... men så fick vi igång första skivan... POP... vi hade alla singstarskivorna...Pop och 80tal var mina skivor...här får ni en lista på vilka låtar jag knäckte på igår.... The Darkness- I believe in a thing called love.....Höga toner HIIIIIEEEEEE WIIIIEEE!


Daniel Bedingfield- If you're not the one...........Alla stannade upp för att höra mig sjunga, så sorgligt
George Michael- carless whispers...................Sexy....Mjaauu...med dancemove också.......
Blondie- Heart of glass........................................Här var det bara pinsamma rörelser..
The VillagePeople- Y.M.C.A................................Festen lyfte till en annan nivå med den här låten....
Darin- Money for nothing....................................Här var jag bara Gay och alla killar på en millisekund blev homofob
Tom Jones- It's not unusual.................................det är tom jones baby....fick lite kalsonger kastad på mig.....
Marilyn Manson- Personal Jesus.......................man kan inte va girliegirl hela tiden..Nä bring on the darkness
A-ha- Take on me..................................................Ingen kan spela upp hela musikvideon med rörelser som Lil
i

Topplistan är man på javeeest....Vi åt en massa pizza och chips och drack öl och vin och likör och gott.... och så drog jag fram den tekniska pojken ur mig igen och fixade iordning WII Vi satte igång "Resident Evil" Jag älskar resident evil-filmerna men Jag älskar spelet mer...Det var orgasm genom Konsolen
image2
Sköt en jäkla massa zombies...jätteläskigt när dem kommer nära en och börjar käka en på skärmen så jag körde mina moves duckade, ner på golvet, rullade runt, blockade och sköt som en galning...Man spelar två och två...Men efter ett tag ville mina amigos se ifall jag kunde klara mig själv... Jag körde terminator-stilen och spelade med två vapen samtidigt...det var sexigt...angelina jolie kanske kan skjuta med två på filmer men jag gör det live på WII... Det är najs att skjuta zombies med två pistoler... sportspelen på wii är gammalt nu är det skjuta zombies och äckliga blodsugare som gäller.... BANG BANG BANG... Jag byter vapen med ena pistolen, skjuter med den andra, när den ena behöver reloada så skjuter jag med andra.... och idag ska man kanske ut och dansa salsa om jag orkar... eller så stannar jag hemma och skjuter zombies istället...mycket roligare....och så måste jag ändra om julgransbelysningen till en jääättestor ja ni vet....

Akta så jag inte sjunger ihjäl er med min wii-pistol Tihihi....GÖTT MOS med KORV

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0