This is Sparta!

Landsväg
Motorväg
Huvudled
Trafiksignal
Volvo



Im all alone...Jag känner mig som grekerna i 300....
300 soldater mot njaaa...10000persier eller hur många dem nu va...
It's doesn't matter...Nu är det jag mot dem...
Jag ska stå där beredd med min säkerhetskontrollslapp och ID-kortet i högsta hugg....
Im gonna win this battle...
Varför är jag så gnällig när det kommer till körkortet...Tjaa kanske för att jag löööv lööööv löööv att köra bil...
Jag gillar att hålla i ratten...Jobba med växelspaken...trampa ner gasen...kolla frillen i backspegeln...lyssna på 80-tals musik i bilen...fixar jag körkortet så ska jag inhandla ett par riktigt funky brills...
brills to go with my frill


image5

These are cool...Moviestar oh Moviestar You think You are a Moviestar....
Jag kommer att se funkyfresh ut i dessa...Men Dior...Ja det är väl bara att punga fram några tusenlappar då...


Åker till Gbg imorgon...Det kommer att bli fantastic incredible och jävligt ordinary haha...Det jag ska syssla med i gbg är sånt som jag har gjort i 10år...Bo hos mamma...gå på liseberg med flickorna...ramla på avenyn...
Käka brända mandlar är väl också på min to do list...Och ut och springa ska jag också...Sjukt roligt att springa i Gbg...springa några varv i slottskogen eller springa igenom hela naturhistoriska museum och ramla på en uppstoppad bäver som dem har i mitten av entren.
Eller var det en elefant?

Jag måste in till spelhuset i Liseberg och battle mot nån stackars 12åring på dancemania...Hoppa på pilar samtidigt som jag käkar sockervadd...Det är skills!!
Blip Blip...highscore...där ska jag va på toppen av allt...
Radiobilarna är ett måste att åka...Har både bra och dåliga minnen från radiobilarna...Fick näsblod en gång när jag tappade grepp om ratten och ja tappade kontroll över hela kroppen...smällde in ansiktet i ratten...Underbart...
Hur lyckas jag jämt med alla dessa olyckor? Ja sånt kan jag inte vara på...
Våfflor ska ätas och sen ska man åka sagotunneln helt själv eller packa in sig med 5 andra i en liten vagn och mysa...

Och nyckelpigan ska man åka och skrika tills personalen tror att man är under attack...

Dem som har åkt karuseller och sån mojs med mig vet att jag är nog den enda i världen som sitter och skrattar mig igenom hela åkturen...
Det kittlas dödsskönt i kistan...Jag skrattar igenom hela Kanonen...Den går i typ 1000km/h och jag sitter och garvar järnet av mig....
Det slutar inte bara för att åktturen är över...Nej jag fortsätter med flabbet till nästa åktur...

När blir det Guitar Hero?...Jag känner för att smiska nån stackare i det...
en skön dos av firstclass asswhooping...
Men kom igen Playstation och Wii....det kan väl inte va så krångligt att koppla ihop G.H med Singstar...jag har säkert tjötat om det här innan...
Men jag vill bli kung på två spel samtidigt....
Kanske kan man kombinera singstar med resident evil umbrella cronicle istället..
Man sjunger ihjäl alla Zombies och när man ska bekämpa bossen så får man ta fram sin Guitar och köra lite solospel och kill them monsters....
Lite önsketänkande får man väl unna sig själv då och då...


God Jul ses och hörs under mellandagarna då jag kommer att dega på tåget till Lund för att packa mina saker och flytta till SÖDERVÄRN....alldeles brevid Mårtenssons trafikskola...Yippicayeah maddafakka

Puss på pannan





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0