Specialize Mobilize

I feel akward!
har mycket att göra men vet inte var jag ska börja nånstans...
Chefen och jag smsar...
Jag hatar när chefen smsar
det är som att ha en jobbig kompis som tjatar på en att man ska höra av sig när man har försökt visa att man absolut inte vill höra av sig om man inte har nåt juicy att berätta...
Men yepp bip bip sms från chefen...

Och så känner jag mig jinx....
Bad luck
Vad vet jag? det är kanske därför saker och ting är som dem är just nu...
Man ska aldrig specialize för sabbar man en sak ja då har man ingen backup...
det var faktiskt bättre innan då man mobilized lite överallt, lite mindre singular lite mer plural...
dubbelbokad är bättre än enkelresa där man inte får en retur...

Segt...Kom igen...möt mig i mitten...
jag är alldeles för flippig för att stå i mitten själv...
Chop chop what are you doing back there...
LET'S GOO...


give me a M



give me an A











give me a L.....
ähh...

give me chocolate cookies

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0