spädgris

Jag är feg som bara den...
det är väl bara att fråga och sen får man se hur det går...
i övermorgon gäller det...
sen är det slut finito endo sluto ni förstår min poäng...
det dumma är att jag har fegat i några månader nu...
och det är bara slöseri med tid... man blir mer arg på sig själv för varje minut som tickar vidare...
kanske borde man strunta i det och tacka för sig... skicka en blomkruka...
och sen flytta långt ifrån malmö, skåne kanske t.om. sverige...
men på torsdag smäller det...
har jag tur så blir det fest och sprit och bilar och fortkörning...
har jag tur i oturen så är det bara att sätta igång igen

men NYC is calling me...måste hem igen...yepp jag är tanten som bor i den stora tanten ute på tinymini ön

lyx är att gå på shoppingrunda i Soho...
käka glass på little italy...köpa spädgrisar på chinatown...
eller bli klappa samuel jacksons waxdoll på time square
 
men mitt mål nästa gång jag är i NY är att gå igenom hela central park även om det kommer att ta runt en vecka...
kanske om jag har tur så kan jag stjäla häst och vagn och åka igenom hela...
köra över alla ekorrar som hänger på gräsmattan precis som alla turkungar i biskopsgården...
visst är dem söta men fan vad dem är många.. och nån av dem här söta ekorrarna kommer att få snetändning och börja bitas

Jag måste lova mig själv att inte dricka så mycket läsk på flygplanet för det är inte bra...speciellt när man blev inklämd mellan två tjocka amerikanska tanter som satt och stickade...
dem två såg ut och kunna äta mig till lunch
14 timmar satt jag och kände mig nödig...

idag så ska jag sätta igång och göra klart hemsidan...annars så gör jag det vanliga äta sova dricka sova...läsa manus... facebook ... sen sova igen...

godnatt






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0