Kiss me Im Famous

Last Dance

Donna Summer

Sista låten innan tolvslaget...Sen är det nytt år...Ny bostad...Ny folkbokföringsadress...En ny stad och Nya Boobs...
Naa boobsen skippar vi...sist jag kollade så var det helt ok...Men man kan aldrig va för förberedd...
Vin och Skumpa sen bär det av till Gbg...
Jag vann tradera fighten...Jag vann ganska rejält...Så nu sitter jag med två biljetter i handen...två biljetter på X2000...
Wanna join?
Se, det är nu det ser ganska lonely ut...man har två sitt platser men ingen kompis, ingen brosha, ingen pojkvän, inget husdjur eller ens en imaginary friend...Bråkar alltid med dem där imaginary friendsen...
Men mer plats för mig och min dator...Min dator är trogen alltid...
X2000 har ju internetuppkoppling....det blir liveblogg på tåget kanske...Nu när det närmar sig slutet av 2007 så kommer det oj finnas så väldans många desperata människor som letar efter nån att pussa med på tolvslaget...
The OC har totalt lurat in oss att nyår är nåt att se framemot...Det har varit bad varje år...Varje år ska nån sitta och gråta på balkongen med en starkcider i handen och cigg i den andra...
Nej i år förbjuder jag sånt skit...Inget jävla daltande eller tröstande av nån...Gråt så gråt då..

Jag är på dansgolvet och sjunger till donna summers alla greatest hits...

http://www.youtube.com/watch?v=_l-ecUZWTW4

Come and kiss me Im famous



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0