Kärlek vid första smaken

Klev av tåget mentalt oförberedd på allt och alla...
en kort promenad genom gatan med pyntade träd...uppför en mördartrappa som är vinklad som en vägg..visste inte ifall man gick uppför trappan eller kröp uppför den...gick förbi dörren in till bordellen med det röda skenet ut mot gatan...

vita väggar, små vita soffbord i olika storlekar...Ja lite guldlock style på gång där...Yuccapalmen stirrade på mig...
Jävla blaj...den ser ut som drakblodsträdet som fanns på blomsterbuketten när jag jobbade där...

Yuccajävel...Stor som en palm...Palmig men inga nötter hängde på den...
Jag vill ha nötter på palmer
Jag har några växter hemma som är krulligt värre...Den krullar ihop sig så väldigt mysig...
Men Yuccapalmen den är crazy..Står intill väggen med ondskan i blicken..Man kunde tro att det var en drakblod men nej YUCCA det är vad den gör...

"It's fun to stay at the Y U CC A"


det var kallt i yuccaplantas näste...tyst lite kallt...Lite manligt doft över det hela...jag kände att nåt var på gång..
Nåt underbart nåt magisk...Nåt så väldigt romantiskt sensuellt...vad man var hungrig efter nåt...
kände suget efter just den smaken som kunde bryta ner en totalt men samtidigt göra en människa så sjukt pigg på så kort tid...
Jag klev in i köket för att sociala mig lite och va lite artig...
Där stod den..Tall dark and little...Precis som jag alltid hade föreställt mig..Den var vacker som få...Mitt hjärta stannade upp, såg allt i slowmotion...Jag kände att mina andetag kom sakta tillbaks...Det kan inte va den...
Jo där stod den...Det var kärlek...Jag vågade inte röra vid den..Den kanske försvinner då...
Magical...Intense...Det slog mig hur kär man kunde bli på så kort tid...Jag stirrade på den...Sen insåg jag att den var igång och laddad...Oj vad jag skämdes då..tittade bort lite blyg och skämdes lite till...
den ska bli min en vacker dag...











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0