I'm tired of using technology, I need you right in front of me

vad mer behöver man egentligen?

lyssna bara på vad människan säger...det är bara snusk för hela slanten men beaten är alltför bra...
50cent kanske ser ut som en gorilla men när han och justin samarbetar så blir det en böghög som är värt att ligga under...

http://www.youtube.com/watch?v=Na4x2Uwflmg
50cent feat Justin Timberlake

Jag kan inte ens säga ey kompis in public utan att känna mig helt efterbliven och lost in da ghettojungle....
men låten får mig att vilja sätta mig i en bil med nedtonade rutor och åka runt i malmö...
gör inget ifall bilen skulle va helt lackrosa... jag hade varit lika gangsta ändå ;)
det var kul den kvällen då man gjorde mini-roadtrip upp till kristianstad med martin och johannes för att partaja med mathias och mattias...
Martins störtsköna musikanläggning (heter det så?) i bilen gav rejält med bas...
där satt man och blev smått gangbangad av Sexyback...dunk dunk dunk..
kolsvart där ute på landsvägen...
jag hatar när folk släpper ratten och ber mig att köra när jag inte ens sitter framför ratten...
rådjur kanske springer rakt ut från skogen...och vad fasen gör jag då?...
Johannes klädde av sig i bilen utan att jag visste om det...tack och lov
där sitter jag och kollar in the frill och vad ser jag i spegel...
Jo en lagom vinterrosa johannes med skjortan öppet...varför kan man fråga sig?
han svarade att det var varmt...Liar...
det är december sist jag kollade!
Älskar GPS-tanten...jag kan dejta hennes pappa för att komma in i hennes familj...
Hon är så hjälpsam när man är ute på vägarna och har ingen aning om var man är nånstans
ta vänster vid bla bla om 12m
helt underbart
martin var så nära på att köra utan att titta, för vi alla litade stenhårt på vad hon sa...
Tanten kan lika gärna säga "om 30m kommer det inte att va ett stup där så kör rakt fram"
vi kallar henne Astrid!


Äter gubbkola nu...fy egentligen är det som att slicka farfar i ansiktet
så det jag kommer att säga nu kan va lite nasty...men jag har gått hela dan och längtat efter gubbkola...
werthers orginal!
 Yepp that's right...gubbkola med smak av smör mmm
Så nu sitter jag och smaskar på godis och försöker plugga...men istället blir det att man tittar på musikvideo
imorgon har man jobb att göra.. måste få klart sjukt mycket grejer på jobbet :S
när ska jag få åka hem till Gbg då?...
kändes så jäkla tungt att åka upp till gbg direkt efter uppkörningen för att sen åka direkt hem på grund av chefen...
21dec off I go to götenburg

Godnatt mina damer och herrar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0