Han är Clint Eastwood...

MIn trogna luftmadrass som hängde med mig till österrike ligger i koma...Den vill inte vakna upp...
Jag sov på den igår...En sista natt...Kände hur luften sakta pyste ut...
Det var en så otroligt konstig känsla...Jag sover oftast på rygg eller på sidan sådär lite tufft
men igår så kände jag hur jag låg med näsan mot golvet...Lite lutande sådär...Väldigt irriterande...
Luftmadrassen är en halvmeter hög, så nära till golvet brukar jag aldrig ligga...
Jag kunde sova i min säng..Men det orkade jag inte med.. lite grejer skulle fixas på datorn och då gick det inte att sova i sovrummet...

Men den sa adjö till mig...Jag kunde sova ut fast jag kände att den var lagom tom inuti...Farväl trogna luftmadrass..
Jag kommer att komma ihåg kvällen i Bregenz, Österrike när jag kom tillbaks, lagom dyngrak..
och där stod du..luftmadrassen med värme och tog emot mig när jag mådde som värst...
Älskade luftmadrass
R.I.P
2007-07-04 ---2007-12-28


*Bip* kl 02:33

Hmm? Vem vill mig messa mig  vid den här tiden...Nån som borde sova men som absolut måste beepa mig...
Jaha det är den personen...Vafasen vill du mig?
Orkar jag svara? Näää...batteriet dör snart...Glömde min laddare uppe i gbg...Får låna någons sony ericsson laddare annars kan ingen nå mig...
Gillar icke sms från folk som inte har hört av sig på länge..

har folk en radar på mig "OH lili har det bra nu i livet...Dags att dyka upp igen och fucka upp allt igen"
Borde fråga flickorna om lite råd men det vore som "the blinds leading the blinds".
alla är lika fucked up på ett eller annat sätt..
Jag ska inte säga så mycket....

Matlagning på topp idag...Gjorde thailändsk kokosmjölksgrytswokskycklinggröncurry
javisst blev det gott...med bambuskott...
laga mat till sig själv...nja inte så jävla kul som det låter...

Har ändrat style och layout på min blogg..Blev riktig tjusig får man väl säga...Upptäckte att man kunde ändra sånt av misstag när jag surfade runt på helt fel ställe i bloggen...
och man hittade även statistik...Oj det var fler än 1 person som läser min blogg...Varför gör folk det?

Jag tipsar inte om nåt...inget vettigt iallafall...Tjatar bara mest om vad jag har gjort under dagen som inte är så värst spännande heller för den delen...Lägger upp otroligt osexiga bilder på mig själv och andra som helst av allt inte vill synas i min blogg...så konstigt...
Men det är ok att nån läser bloggen iallafall, annars kan internetvärlden radera ut mig från internet..
Sköt om er alla bloggläsare

Simma lugnt nu



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0