Glassigt!

Det var kallt...soffsömn igen...Hamnar alltid i soffan...Spelar roll om jag har säng här i gbg...
Soffan kramar om en när man kommer hem. När man upptäcker att man mår illa och icke så glad som man brukar va....ja då kramar soffan om en.
Beslutsångest hela kvällen...Vart ska man ta vägen och till vem...Med vilka...
När går bussarna egentligen...Hur kommer jag hem nästa dag...
Helsingborg kallar...Pinsamt ifall man bumpar in i chefen...
Ska börja sitta själv på supporten enligt mailet jag fick av bossen...Otroligt jobbigt...
Jag vill inte sitta själv mot alla dem gnälliga bredbandsjävlarna...
Det finns bara ett sätt att fixa bredbandet...det är att starta om modemet...Det andra är att plugga in elkontakten era nötter...
Jag blir så trött på sånt meck...Har själv ganska strulig ibland med bredbandet...Utvecklingen är ohh so slow...


Mentalt oförberedd för mötet idag...
Jag ser jättetrött ut och svullen som en orange pumpa...
Är hungrig och grinig...
Jag får ge mig själv en superdag i Hgb och bara chilla....med vem kan man fråga sig...
Inte med chefen iallafall...Han kommer bara att sliska sig igen...
El Caribien is calling...måste få åka nånstans varmt där man inte behöver tumvantar och halsduk...
Det räcker gött med en drink och badkläder...eventuellt lite snorklar...och simfötter...
Och kärlek...Kärlek från folket...kärlek från solen...kärlek från dig

_________________________________________________________________________

Kladdet ovanför skrev jag igår kl 7 på morgonen...kunde verkligen inte sova igår...
Vaknade av att jag hade ena benet uppe på soffryggsstödet...
Det var inte enkelt ska ni veta...Försök och skeda soffan hörni...
Jag tycker om att skeda...speciellt min mammas soffa...den är lite poffig lite fluff fast inget supersockersöttfluff utan sånt fluff som man kan klämma på och götta sig i....
MTV i bakgrunden...rise up hette programmet som spelades under morgonen på annandag jul...


Fedde Le Grand Feat Ida Corr
"Let me think about it"

http://www.youtube.com/watch?v=19WUwZYM7bM

Videon nja...sådär...
Den spelades på Sensation White 2007 amsterdam...
Biljetter bokad för Sensation Black 2008 at amsterdam på en jättearena...
Roadtrip ner dit med kompisar...Frågan är om black är min grej...
Det ser tuffare ut men musiken är ganska tyskigt techno
På white är det dansmusik lite mer house...
Dit vill jag egentligen men det vågar jag inte erkänna för kompisarna...utfryst och stenad på ett torg i amsterdam...
Byfånen Byström påstår att biljetter är slutsålda...HAH... skulle inte tro det din skjärt...inte om man har vipmänniskor som har vip in till allt...
Kanske ska man ragga med paddan för paddan jobbar som dj i sthlm...

Osammanhängade igen i bloggen...Men med lite hjälp av en kanelbulle såhär dags på morgonen ja då piggnar man till...MEN..
har nu sovit ytterst lite...
gick inte att sova så bra igår...Man låg bra...men sov inte så bra...Mysfaktorn var på topp ändå...
Speciellt när man har självaste mr Armani brevid...kinkigt värre...Mr Armani med en touch av Schmidt...
Mr Armani förvandlades på morgonen till mr Sunshine...Vikken transformation...
Pigg och glad och fluffig...ahh fast jag trodde han skulle va längre
Själv såg man ut som en sån skönt uppstoppad bäver som finns på museum...
zzzz
trött
zzzzzzz

Men det trevligt ändå...
Pizza nr 13...is very very goodie...
Mina knän har lite ont just nu...Mitt hår är inte så trevlig idag heller...Ska ta ett bad och plaska runt lite...Med en cosmopolitan...Tidningen inte drinken...Uääk...
Får väl se hur länge man chillar i badet...
Måste bara anteckna det här och meddela världen att oj så snygg mr Armani är...
Är man mr Armani of the Year så kan man inget än att va så snygg och stilig som faaan...
tummen upp för att man själv ser ut som en nedklubbad sälunge kl 6 på morgonen...Men det är ok...Det är naturen som kämpar sig mot mig...Nån måste va den fula och nån annan den snygge...
Snygg-Schmidt borde få ett pris...för snygghetens skull...
man kan inte bli annat en brunstig och mysig...

Jag borde sova men bloggen och facebook är så djävulsk lockande...
Man får väl ta och skeda soffan igen...
och somna in....
Fosterställning 1.2.3.


Au revoir


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0