Deathmatch

hemmet..kaos...kläder överallt...flyttlådor...
Tog några timmar men nu har man väl fått ner lite grejer i en låda iallafall....
Alla medaljer ska ner i lådan...från tiden då man var grym på att göra volter och bli uppkastad tre meter upp i luften för att sen göra en pose...

Det är en fight på gång på tradera...Jag mot nån jävlars Rickard!! Du skall icke bjuda över
Lambchop_87

Biljetter till GBG auktioneras ut för utgångspris 1kr...
Tack byström för hjälpen...räddaren i nöden...Synd att vi har käftat emot varandra hela gymnasietiden...
Kass som fan när du tog mitt pris under mediafestivalen 2005...
Iförsig så var jag konferencier och stod i aftonklänning som en jävla dåre och pratade i micken med kjellvander..
Inte artisten Christian Kjellvander grammyvinnaren utan hans mindre kända kusin från gbg...

Kamrater och vänner, jag begav mig till malmö igår med ipoden i högsta hugg...och kaffelatté i ena handen...
Hela jag är en kaffeböna...Spillde kaffe på mig själv igår...Lyckades undvika sista vågen av brunt splash...
gjorde nån matrixmanöver och swischade runt på perrongen för att undvika kaffet...


Dansade in på tåget med the vines i örat...oj vilken rockstar man var på tåget...semlan ringde och skällde ut mig...
Varför är jag inte i gbg och varför pratar jag hellre med hennes pappa på telefon...
För han är cool...cooler then cucumber...
Ett stenkast från malmöstation ville inte semlan prata med mig för att jag var ganska irriterande...
Jag kan inte va mer mogen än en 20åring..Långsam i utvecklingen...Fattas bara dyslexi och tjenobyl...
liten boll stor boll tjenobyl...
Fråga el musfata han kör alltid tjenobyl-dansen
"Liten boll, Stor boll, Tjenobyl"
internt jag vet...Men när man väl har fått ta del av den dansen då är man frälst och kan gå vidare i livet med glädje...
sorgenfri...right on

*Mötesplats Lilla torg vid Lampfan*

Knasigt med en jättelampa på lilla torg...alltid ska det va nåt fuffens på gång i malmö...
3 gånger på mindre än 10min så tappar jag mina armband...dem flyger överallt...
Konstpaus..Oj där kom den lille rackaren...
Mat skulle man ha Food...men var...Var kan man tänka sig äta....
Sugen på kött? real meat...
Följ med mig my friend...let's go to the one and only steakhouse...Jensens Bofhus...
Där får man kött så det gör ont i hjärtat...

Favoriten är Rumpsteak with whiskeysauce...Låter gott eller hur? Whiskey med kött kan det bli bättre än så? Delicious...Perfekt grillad med lövtunna råstekt potatis...
Amen guuud vad gott...milda matilda så fräsigt....Och en Päroncider...Fyfarao så trevligt...

Promenade bort till davidstorg...Till Sorl...Sorl stängde kl 18 anlände kl 17:30...Snabbt som fan skulle man halsa i sig en kaffelatté... Bio skulle man på sen jaja...Det var som fan..spontankväll huxflux...
Inget KB för vissa men bio för andra... Kallt som fan ute på gågatan...Darjeeling Limited blev filmen...2.30h herrejävlar vad länge...Men oj vikken film.. Indiefilm..Lite udda sådär..skön bildspråk...

Sköna korta dialoger...Härliga karaktärer... Lyssna bara på soundtracket så förstår ni vad det är för crazyfilm som jag har tittat på igår...


Guitar hero...Suger hårt...kan fortfarande inte låtarna...Lite för uberklassiska låtar...Måste få in lite nyare låtar på G.H

Blev skjuten av helikopter i Call of Duty... Jävla mes...Det är fusk att ha en helikopter som hjälp...det enda jag hade var handgranater och kassa vapen... Gav upp efter ett tag...

Blev lite Wallander- Hemligheten....

"vad är det här?"
"det är blod"
Men herrejävlars kvinnfolk du befinner dig på en mordplats...klart att det som är rött och kladdigt är blod...
jesus please...
Blev inte så mycket wallander...Blev lite lekar istället...mysiga små lekar... Kul Kul Kul...
Ont i knäna har jag nu...Men det är lugna gatan här förfan... Publiken klappar händerna bakom persiennerna och julbelysningen...
Qualityhotelrocken åkte av...Det tackar man för....wallander hållkäften... Somnade kl 3...tror jag iallafall..
Vaknade 7...somnade om...vaknade kl 9 och då var man morgonpigg... Godmorgon...
So we meet again mr Bond...Say hello to my little friend...Kinkystuff

If only you...

Danny Saucedo vilken kille vilken låt...den kan man bli brunstig av...Det blev man också...Yeehaa...
Un Deux Trois Quatre ;) där ser man...Javisst... smäller i mig lite kaffelatté med hasselnussSirupe...
och några knäckebröööö med mjukost...Jaaaa Tåget hem...
Sms Jaja hej hej ...


Tradera igen...Tradera tradera...Budgivning...Sold to the little girl over there...

Ha det gött HAAAAJ...

P.s. Lyssna på Maskinens låt. Alla som inte dansar är våldtäktsman...
störtskön
http://maskinen.noisycricket.se/dansa/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0