Boobjob

plågade mig själv från 23:00 - 00:00...i en hel timme låg jag och stirrade upp i taket och försökte sova...
för varmt för kallt...för mycket att tänka på...ingenting att tänka på alls...
Läste lite i min chokladbok...Jaja där står det hur man marmorerar choklad...väldigt intressant om jag skulle få för mig att baka en chokladtårta med marmorerade väggar runt om...

Vaknade kl 7 för att duscha käka frukost och sen hitta på hundra miljoner andra saker man kunde hitta på innan tåget lämnar lund och anländer i malmö c....
På stationen stötte man på nästan alla klasskamrater...den ena tröttare än den andra...Jag var pigg för första gången...Såg inte sådär sunktrött ut som jag brukar göra när man inte har sovit....

Jag ställer mig brevid Mathias och småmyser om vad vi har gjort under helgen och vad vi borde göra nästa helg...
Martin gnäller på mig som vanligt att jag är så omogen och borde skjutas...äh han ringer mig sen och säger förlåt....
Johannes skäller ut Martin för att han gnäller på mig hela tiden...och så in i bussen kommer Mattias....han ser ut som en rabiessmittad galen ekorre...Jättesur och jättegrining och svor som fan...ställer sig brevid mig och suckar så högt att jag trodde han skulle falla ihop...
Busschauffören hade gnällt på honom för att han skulle stämpla sitt rabattkort...och när folk säger saker som mattias inte vill höra så suckar han så högt så till slut så ger man upp och gör som han säger....

I skolan fixade jag te till barnen...tyckte det var en väldigt viktigt uppgift sådär dags på morgonen...lite te...
lite mysstund med Lili kl 9...
tio över nio fick vi tillbaka våra videoteknikstentor...
jag fick ett halvt poäng för alla mina dumma påhitt...
Mina dumma svar på vissa frågor...
Jag ger hellre ett dumt svar än att inte ge nåt och ge upp...
Det funkar alltid...lärarna tycker väl att det är charmigt eller nåt...Men vad vet jag...

Projektorn strulade och vi kunde inte titta på en informationsfilm om en tysk skidort där man kunde gå på älgsafari....
Vadå älgsafari...i tyskland?? really?
Är jag dum nu? äh vad vet jag...
istället fick vi skapa en ny humorprogram och planera vilka vi skulle vilja ha med och vad vi skulle utsätta dem för...
Får jag bestämma så tar jag med Magnus Betnér på alla avsnitt...Jag och han kan sitta och gnälla på varandra över en kopp kaffe...underbart...

efter grupparbetet hade vi långlunch, tanken var att vi skulle jobba med arbetet under lunchen men eftersom alla var redan klara efter 20 minuter så satt vi i 2 timmar och lekte mest..Ah så barnsliga ni är....
det var martin igen...gnällapan..han var gnällig för jag störde hans raggflow...han raggade på madeleine för fullt men hon och alla andra var upptagna med att se mig imitera Carola under melodifestivalen...
Jag hade en jättefläkt framför mig så håret blåste på och Åhh vad vackert det var...
Sjöng ja det gjorde jag också...Alla toner skulle sättas...Men när schlagerdivan alexandra hörde mig ta sista tonen
"Evigheeeeeeet" Så blev hon riktig feisty, sprang fram till mig och lyfte upp mig på axlarna som en jätteskogshuggare...Hon är typ två huvud större än mig och tre gånger starkare....så hon lyfte upp mig hur enkelt som helst och snurrade mig en bra stund....Men jag ger mig inte...vill hon ha en fight så ska hon få...jag skulle ner..
sen så hade jag klänning på mig och hur mycket av min ända som syntes ja?... om ett träd faller i skogen och ingen hör den ja då har det inte hänt...
Jag räddade mig själv genom att ta tag i det närmaste jag kunde hitta...
det var alexandras vänstra boob...
det var en boobjob hon aldrig kommer att glömma...Blev så rädd att hon släppte ner mig på golvet och sprang iväg

Victory för mig...Vi avslutade dagen med att sjunga jag och johannes...alla dåliga karaokelåtar vi kunde komma på.
Filmerna ska upp så småningom... Filmer när vi bygger ett torn...dem galna pojkarna ville att jag skulle ställa mig längst upp...tre snubbar på varandras ryggar och så ville dem att jag skulle ställa mig längst upp...Är dem dumma i huvet eller...Jag hade klänning på mig, inte kan jag klättra upp på dem som en galen liten apa...
johannes sjöng en serenad till mig medan jag och dem andra nötterna i klassen sprang runt som ninjor med varsin pekpinne som svärd... efter ett tag blev jag alldeles för trött för att springa omkring så jag ställde mig och sjöng som vanligt...Celine Dion Titanic-låten...

Mathias och Johannes ställer sig framför mig med varsin pekpinne och fäktar på som fan...Inte slutar jag sjunga för det...Och så plötsligt "Swiiissccchhh" Pekpinnen böjer sig för att johannes rycker tag i den och snärtar iväg den rakt mot mitt precious ansikte...
Jag står och bölar som en sissy girl medan mathias och johannes står och kramar mig och hoppas på att jag inte blöder..
Jag klarade mig utan problem men grining var ja...så vi slutade för dagen...
Jag och mathias åkte hem till mig för att spela lite resident evil...
är tusen gånger bättre än Mathias på spel så han blev lite gnällig...Jag ger honom en macka och skickar hem honom...så nu ska jag bara ägna dagen åt att tvätta kläder...och spela lite mer resident evil och jobba lite....

Adios


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0